29 stycznia 2014

Powrót?

Może. Nie ekscytujcie się. Jak skończę... o ile skończę, opublikuję.

4 komentarze:

  1. Powrót? ... Czy ja umarłam? ... WRACAJ! PISZ! PUBLIKUJ!
    // Kropek

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pochwaliłaś mi się. Cieszy mnie twój powrót w blogo-sferę. ^^ Obyś jak najszybciej pokazała światu to, co tak skrzętnie ukrywasz po szufladach. Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. *ślini się* Yyy. No, ja nie wierzę. Trafiłam do innej rzeczywistości?! Hahaha! Ja Cię kręcę... Nie, no dobra. Po prostu romantyczka nie ma słów. Czekam cierpliwie i zawsze tu będę :) Pozdrawiam i w pełni popieram Patkę :) Lisiak też gada nie od rzeczy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;)

      Ach, Ikulo... coś czułam, że tu wrócisz, odkąd zostawiłaś pierwszy komentarz Romantyczce :P

      A tak w ogóle, Romantyczko... mogłabyś mi na maila odpisać :P

      Oj, plotę trzy po trzy... :)

      Pozdrawiam ;)
      Lisiak

      Usuń